بنگر

گذری به باورها و پذیرفته های عام و خاص و آغاز پروسه ای از بحث و تبادل نظر موضوعات سیاسی اجتماعی فرهنگی و .

بنگر

گذری به باورها و پذیرفته های عام و خاص و آغاز پروسه ای از بحث و تبادل نظر موضوعات سیاسی اجتماعی فرهنگی و .

‫‫کندو ‫کاوی در علل و انگیزها

‫قسمت دوم

‫بنکر

 

 

در بین انسانها هموار اختلافاتی در اندازه وابعاد گوناگونی وجود داشته و خواهد داشت ،اینکه انها بطور انفرادی چه راه حلهای را برای رفع تنشها انتخاب میکنند نشان از عمق تاثیرات حوادث اجتماعی برانان و میزان دانش و ا گاهی انان نسبت به نتیجه راه حل انتخابی اناندارد.

‫کسانی که به مبارزه وایستادگی درمقابل قدرت دولتی روی اوردند، حل تضادهای اجتماعی را در رویارویی با کج اندیشی میدیدند واگاه براین که این اقدام میتواند با بی رحمی اسلامداران ایران روبروگرد. انان جنگطلب نبوند عشق به زندگی داشتندو از ازادی‫لذت میبردند. ‫اکنون پس از گذشت سالیان از ماجرای  ‫کشتار های دستعجمعی دگرگونه اندیشان بر کسی پوشیده نیست که کسانی که در یورش حکومت جانباختن ،انسانهای بیگناهی بودند که مردمشان را دوست داشتند.‫

‫‫اینکه انسانها از حوادث اجتماعی خود تاثیر پذیرند کمترکسی قبول ندارد ، اما اینکه اگاهی و اطلاعات انها در میزان عمق تاثیر گذاری بر انان نقش بسزایی دارد را کمتر کسی جدی میگیرد .  

‫‫قدرمسلم هر اقدامی که از طرف گروهی بکار گرفته میشود مورد قبول همه افراداجتماع از همه گروه فکری قرار نمیگیرد .اگاهی به این مطلب پافشاری در تحقق اهداف تعین شده را تا اندازه ایی از یقین مطلق دور میسازد .یقین داشتن به ناحق بودن شیوه عملکرد حکومت را میتوان اصلی ترین انگیزه ایستادگی و مقاومت فرزندان این خطه محروم در مقابل عدل اسلامی حکومت ایران نا مید دومین انگیزه همانطور که بدان اشاره شد اگاه بودن انان بعنوان گروه یا تشکل به حقوق فردی خود در اجتماع وباور انان به بهتر زیستن بود

‫من یاد گرفته ام از هیچ تحول اجتماعی هرچند مورد علاقه ام باشد حماسه نسازم وسعی کنم همه چیز را حقیقی دیده و واقعی بررسی کنم . انان عقایدی وباورهایی داشتند که بسیار بالنده بود نظرات انها شاید پاسخگوی تمامی مشکلات این زمین خاکی ما نبود اما کمترین اینکه انان هیچ وقت به بند کشیدن انسانها را افتخار نمیدانستند . و نمیدانند . انها خواهان شهادت ومردن نبودند به زندگی وازاد زیستن عشق میورزیدندو ازادی را نه تنها برای خود بلکه برای اجتماع خود میخواستند

‫حکومت برای تحکیم پایه های خود در ایران ستم دیده انزمان سرکوبی همه افراد غیر خودی را امری واجب و الهی میدانست کماکه امروز هم به همین منوال عمل میکند ، در همین راستا طرح سرکوبی همه جانبه مخال اندیشان را با دقت کافی در پیش گرفت ، برای عملی کردن طرحهای ترور وسرکوب خود اندکی هم بخود واهمهایی راه نداد ودر این مسیر از هیج جنایتی کوتاهی نکرد ، افراد بسیج شده از سوی حکومت که عمدتاً ادمهای معلوم والحالی بوده وهستند که از انجام هیج جنایتی از کشتن نوزادان وبدار اویختن سالمندان از زن ومرد کوتاهی نکردن ونمیکنند.

‫اینکه مخالفین حکومت چه سیاستی را پیشه می کردند زیاد تاثیری در قعل وقم کردن انان از طرف ادمکشان دینی نداشت زیرا که حکومت نابودی تمام عیار تمامی ناخودیها را در دستور کار خود قرارداده بود ، فرزندان عاشقان هرمزگان نیز از این سناریوی شوم حکومتی ‫بی بهره نماندن .

نظرات 1 + ارسال نظر
آزادی واندیشه چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://azadivaandishe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
باموضوعی جدید بروزم

منتظر قدوم مبارکتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد